Egyszer csak, nem volt netem. Némi állapotfelmérés után rájöttem (vagy legalább is feltételezhető volt), hogy a hiba nem az én készülékembe van.
Hívtam hát a T-online-t... Felejtős, hogy emberrel tudj beszélni, gépi hang elmondja, hogy mennyire szeret téged a T-online, te vagy at ügyfél, akiért mindent, és neked jó, hogy van menü amiben kedvedre mászkálhatsz tone üzemmódú telefonoddal. (Tényleg, mi van azzal aki még valami csoda folytán egy ősrégi, tárcsás telefonnal próbál kontaktust teremteni önmaga és szolgáltatója között?)
Kéri a nyolcjegyű ügyfél-azonosítót. Nem toltok ki velem, rajta a számlán. Kéri a négyjegyű jelszavamat. Még csak halvány emlékeimben sem rémlik, hogy megadtam volna ilyet amikor az előfizetést kértem. Nem baj, megadom azt a számot, amit többnyire használni szoktam. Nem stimmel, vonal bont. Anyukád. Újra, zongorázva a nyomógombok között, ismét eljutok a technikai segítség menüponthoz. Ismét kéri a jelszót. Nem adom meg (mivel nem tudom). Gondoltam, ha jelzi valami nekik, hogy hülyeügyfél van a vonal másik végén, csak megszánnak, és felveszi egy ügyfélszolgálatos. Aham, ahogy én azt gondolom. Miután a harmadik kérésre sem teszek eleget, bontja a vonalat. Persze még megköszöni a hívásom. Anyukád. A harmadik próbálkozásra már meg sem várom mit mond, kívülről fújom, így automatikusan nyomkodom a gombokat. Hamar a kritikus ponthoz érek, van egy másik tippem, hogy mi lehet a jelszó... nem jött be. Még néhány próbálkozás pár "hátha" számmal, de nem.
Eszembe jut, hogy van egy ismerősöm akinek én regisztráltam nemrég a T-online-os netet, és nálam van a szerződése. Megnézem. Jé, az övén van jelszó is. Hívom őket megadom az ismerősöm azonosítóját, és jelszavát. Hurrá, egy szintet tovább léptem. Bonusz pont: emberrel beszélhetek.
Feleslegesnek tartom az ügyfélszolgálatosnak ötletet adni, hogy mit csináljanak az automata rendszerűkkel, pont annyit tehet róla mint én, ráadásul fikarcnyit sem visz közelebb a probléma megoldásához. Úgyhogy rögtön a tárgyra térek: Van netem, de mégse, és az azonosító nem az enyém, de csak így tudtam csalárd módon a közelükbe férkőzni. Semmi baj, de kéri az ügyfélszámomat, mondom. De mivel nincs jelszóm, ellenőriznie kell, hogy én, valóban én vagyok. Ezért kérdéseket tesz fel. Beugratós? Nem, csak az adataimra vonatkozóak. Mondom a nevet címet. Persze, hogy neki nem az kell: Születési hely, idő, és szemigszám. Megadom, megnyugszik. Mi a baj? Ecsetelni kezdem, amikor szétkapcsol a vonal.
Tortúra újra, ügyfeles (természetesen másik) adatokat kérdez, én mondom, megnyugszik. Probléma? Nincs net! Elmondom mit ír ki a gép. A hiba nálam van közli. Nem, nem hinném. Indítsam újra a modemet, és a gépet. Most tettem meg uszkve tizenkettedszerre. Kér egy ipconfigot. Mondom. Erre ő: routeren volt a gép. Mondom nem! Pedig de. Hadd tudjam már. Pedig ez olyan IP cím ami direkt lett kiosztva. De nem! Menjek be... Bemegyek, IP: automatikus. Eddig jutottunk amikor a vonal újra bontott. Mérgelődtem. Most megint egy új ügyfélszolgálatos akinek elölről mondjam el mi fáj? Vártam. 2 perc múlva volt netem.
Azt csak csendben jegyzem meg hogy az 1234 nem ingyenes szám...
T-online
2007.09.25. 17:46 Petya.
Szólj hozzá!
Címkék: velem történt
A bejegyzés trackback címe:
https://petya2007.blog.hu/api/trackback/id/tr97176743
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
Kommentek