Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kommentek

  • pedina: Én is nagyon szeretem a könyvet és nagyon kíváncsi vagyok a filmre is!NEm tudja valaki megszerezni... (2008.12.17. 10:02) Virágot Algernonnak
  • Gabi: Petyát úgy tudnám jelemezni, hogy mikor a cápa szájában vagy, ő még mosolyogva fejberúg. :-) (2008.12.10. 19:38) A fájó igazság, avagy honnan tudod, hogy felnőttél?
  • petya.: De már este volt! Állítólag olyankor már nem vagyok annyira elviselhetetlen "poénkodás" terén. :) ... (2008.11.30. 15:05) bemutatás éjjel
  • Gabi: Tetszett.Csodálkoztam is, hogy te mondtad. :-) (2008.11.29. 17:46) bemutatás éjjel
  • Eni: Még rosszabb, ha megkapják azt a bizonyos állást. Ennek a kése alá fekszel majd egy szép napon, eg... (2008.11.08. 18:24) Az egyetem naplopás vagy tudásszomj?
  • czentrpx: odabasz:D (2008.11.04. 13:16) Amit sosem tudnál meg az amerikai filmek nélkül:
  • petya.: :DDD (2008.11.02. 21:51) Fresh - Mámor
  • sonaj: "így legalább már tudom mire véljem a kommentjeidet!" Igazából még mindig a napi 8 bántja a csőrö... (2008.11.02. 20:08) Fresh - Mámor
  • petya.: Igen. Az egyetemisták egy igen vékony rétege, aki nem hobby egyetemista. nekik van némi elképzelés... (2008.11.02. 18:56) Az egyetem naplopás vagy tudásszomj?
  • Capricornus: Idézem: "nekem nem fekszik ez a rendszer egyre inkább úgy látom, hogy az megy egyetemre, aki kurv... (2008.11.02. 18:50) Az egyetem naplopás vagy tudásszomj?
  • petya.: 1. miből gondolod, hogy nem azok? 2. nem mondtam, hogy ebből a számból derül ki. 3. nekem egy megh... (2008.11.02. 11:48) Fresh - Mámor
  • sonaj: 1. honnan tudod, hogy kurvák? 2. Töbször végig hallgattam és jegyzeteltem is a szövegböl, de nem l... (2008.11.02. 09:23) Fresh - Mámor
  • petya.: Nem tudom, sosem voltam egy Playboy "olvasó". Nekem erről az a magyar rém rendes család rész jutot... (2008.11.01. 12:39) Fresh - Mámor
  • sonaj: Ez a medence bérlés tuti így megy? Mert akkor elkezdek ásni a kertvégében. Nekem nincs bajom velü... (2008.11.01. 11:22) Fresh - Mámor
  • petya.: PSP = PhotoShop (2008.10.30. 17:01) A bölcsész nő is vállalkozni kezd...
  • sonaj: PSP =? (2008.10.28. 22:22) A bölcsész nő is vállalkozni kezd...
  • Capricornus: Nekem annyira könyvben nem jött be.... (2008.10.28. 21:34) Da Vinci-kód 2.
  • Capricornus: Ehh... XDDDDDDDDDD (2008.10.28. 21:28) A bölcsész nő is vállalkozni kezd...
  • petya.: Nem kell. Ha irigykedsz, az jobban esik! :) (2008.10.28. 13:51) napi 8
  • sonaj: Valahogy sejtettem, igazából csak azért poénkodtam, hogy ne keljen gratulálnom... (2008.10.28. 08:05) napi 8
  • petya.: A kerület lakóival nem ápolok olyan szintű bizalmas kapcsolatot, hogy bekopogjak, és feltegyem a k... (2008.10.27. 20:38) napi 8
  • sonaj: Az nem derül ki a riportból, hogy mind a 8 esetben személyesen végezted a kutatást, vagy a kerüle... (2008.10.27. 20:15) napi 8
  • petya.: Ezt is rosszul látod... :)) (2008.10.27. 01:00) Holnapután (The Day After Tomorrow)
  • Gabi: Nagyon a lelkedre vetted. Felesleges. (2008.10.26. 23:52) Holnapután (The Day After Tomorrow)
  • petya.: "egy mozifilmbe kár belemagyarázni bármit" Ez így van, megérteni viszont meglehet... már akinek :)... (2008.10.26. 21:49) Holnapután (The Day After Tomorrow)
  • Gabi: Nézzétek, én azt mondom, egy mozifilmbe kár belemagyarázni bármit. Mondanivaló, mélylélektani ok-... (2008.10.26. 20:59) Holnapután (The Day After Tomorrow)
  • petya.: De azt tényleg felkellet volna venni! Totál mint egy boxoló: két lábra állt, és úgy öklözte szegén... (2008.10.26. 19:17) Mara
  • Capricornus: Zara gyomrozása azóta is szállóige :)) (2008.10.26. 19:15) Mara
  • petya.: "Sok mondanivalója sem volt" Fogalmazzunk úgy: te nem láttad a mondanivalóját! :) (2008.10.26. 18:33) Holnapután (The Day After Tomorrow)
  • Capricornus: A célközönség az átlag amerikai volt. Szerinted megmozdul a drága, ha valami nem túlozz? (2008.10.26. 18:31) Holnapután (The Day After Tomorrow)
  • petya.: De vegyük csak a mobil netezőket. Xp alatt bedugom az usb modemet, láss csodát: máris felismeri, m... (2008.10.26. 18:30) fix.tv
  • Gabi: Nem volt szar a film. Sima mezei katasztrófa film volt. Erős túlzásokkal, és filmes "ez ugyan nem ... (2008.10.26. 18:24) Holnapután (The Day After Tomorrow)
  • Capricornus: Jahm, és véleményem szerint mindaz, aki leáll vitázni, hogy mennyire szar a film, az nem értette m... (2008.10.26. 18:13) Holnapután (The Day After Tomorrow)
  • Capricornus: Ajánlom megnézésre Caprio Utolsó Óráját. (2008.10.26. 18:11) Holnapután (The Day After Tomorrow)
  • Gabi: Mondjuk sosem értettem, hogy mi a fenének kell a működő dolgokat lecserélni valamire, ami nem komp... (2008.10.25. 13:08) fix.tv
  • Capricornus: Megérdemled! :P (2008.10.23. 21:44) Sasszem (Eagle Eye)
  • petya.: Bezzeg Edéhez nem kommenteltél semmit! :D (2008.10.23. 21:41) Achmed a halott terrorista (Jeff Dunham show)
  • petya.: Ez nem fórum, hanem az ÉN blogom! :D (2008.10.23. 21:40) fix.tv
  • Szakos: Petya, én csak óvatosan írnék ilyet nyílt fóromon. Mi van ha 1 Microsoft fun olvassa az oldalt, ak... (2008.10.23. 21:36) fix.tv
  • Szakos: Ez baromi jó... Láttam már párszor, de most sem tudtam megállni!!! COOL! (2008.10.23. 21:35) Achmed a halott terrorista (Jeff Dunham show)
  • Szakos: Én is Petyával értek egyet. szerintem nagyon szar volt. Az ötletet (szuperszámítógép átveszi a hat... (2008.10.23. 21:34) Sasszem (Eagle Eye)
  • petya.: Nekem az XP is I-N-GY-E-N van! :D Ahogy az ország 99%-nak :) Van ubuntum, feltettem, nem discsérem... (2008.10.22. 23:46) fix.tv
  • Csutka: Használj is... A linux nem feltétlenül egyenlő a parancssoros móddal. Próbálj ki egy ubuntut, és u... (2008.10.22. 23:38) fix.tv
  • Capricornus: A többi is jóóó :D (2008.10.22. 23:34) Achmed a halott terrorista (Jeff Dunham show)
  • petya.: Hát igen, volt pár sztori ami megért volna egy postot! :) (2008.10.22. 21:30) mit is?
  • Capricornus: Azért, ugye, hogy hiányzott? :P (2008.10.22. 21:23) mit is?
  • xy: Van akik szerintezzel új jelet kreáltak a smiley "történelemben" Előtte: OGC Utána OCE :) (2008.10.15. 13:32) OGC logo
  • detty: hello én is 12 éves vagyok még, mégis tudom hogy a krokodil nem tud lenyelni 1 elefántot a kaméleo... (2008.10.08. 18:33) Miért színes az arapapagáj?
  • Réti Adrienn: a világegyetem legszebb állatai (2008.09.06. 23:23) Kék bálna
  • Abici: Nos nektek vannak elvárásaitok ezzel nincs is semmi baj addig mig azok reálisak,de ugyanúgy nekünk... (2008.08.31. 11:02) keresztény társkeresés
  • Utolsó 20

Menőségből lett öngyilkos az emolány

2008.05.15. 06:30 Petya.

A tizenhárom éves tinédzser az emeletes ágyra akasztotta fel magát, nem sokkal azután, hogy hivatalosan is emo vált belőle. Kedvenc együttese a My Chemical Romance volt, de csak pár hete ismerte.


„Rengeteg oldal van, melyeken rózsaszín macikat akasztanak fel. A lányom divatnak nevezte az emót, és azt gondoltam, hogy rendben van ez így. Hannah normális lány volt. Nagyon sok volt a barátja is. Hangulatember volt, de ezt a tinédzser kornak tulajdonítottam” – mondta az anyuka a lányáról. Hannah karatetanár édesapja szerint a lány csuklóján pár héttel korábban vágásokat fedezett fel, és amikor ezt számonkérte tőle, a lánya csak annyit válaszolt, hogy ez az emo beavatás egy része, de megígérte az apjának, hogy sose tesz ilyet többé. Hannah Bond Living Disaster („két lábon járó katasztrófa”) néven volt regisztrált tagja a Bebo közösségi oldalnak, és egy olyan képet töltött fel rá, amin egy emo kinézetű lány volt véres csuklóval. Egy másik képen az iskolai füzete volt, rajta a „ma feladom” felirattal. Hannah végül az emeletes ágyára akasztotta fel magát.

A halálesetet követő nyomozásból kiderült, hogy a lány gyakran beszélt barátaival az öngyilkosság bájáról, szépségéről, „glamourjáról”, illetve hogy pár héttel korábban vált nagy rajongójává az amerikai My Chemical Romance nevű emozenekarnak. A Daily Mail arra is felhívja a figyelmet, hogy az együttes Welcome To The Black Parade című lemezén a „fekete parádé” arra a helyre utal, ahova az emók haláluk után kerülnek, valamint hogy van egy dal a lemezen, melyben elhangzik, hogy „noha meghaltál és elmentél / emléked közöttünk, hidd el, tovább él”. Az öngyilkosságot megállapító halottkém szerint az ehhez hasonló esetekben semmi glamour nincsen, viszont annál tragikusabbak. „Rendkívül aggasztónak és veszélyesnek tartom, hogy emokörökben bájos és romantikus színezete van a halálnak” – nyilatkozta a szakértő.

A vizsgálatból az is kiderül, hogy múlt szeptemberben a lány elment egy buliba a fiújával, ám nem engedték meg neki a szülei, hogy ott aludjon, így amikor hazaért, egyenesen a szobájába ment, és azt mondta, megöli magát. A lány nem használt drogokat, illetve alkoholt sem ivott halála előtt, viszont a tanára szerint az önbántalmazás egyre népszerűbb volt az iskolában az emósok körében.

forrás:index.hu

28 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petya2007.blog.hu/api/trackback/id/tr88469437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

donofrio 2008.05.15. 07:48:25

Igen!Én nem félek az emósoktól,tanítványom is van.El is beszélgettünk,hogy remélem nem vágja fel az ereit!Mindenki lázad fiatalon,ez így természetes.Csak ez önpusztító lázadás.Ez a lányka ha nem lett volna emós,akkor is hajlott volna az öngyilkosságra.De azért figyelni kell rájuk,az ő érdekükben!!!!Ez az őrület is el fog múlni,csak ki tudja hány értékes fiatal élet megy rá értelmetlenül!De nem ostorozni kell őket,hanem beszélgetni a céljaikról,a lázadásuk okáról.Nagyon sajnálom a kislányt és a szüleit!!!!

Gabi 2008.05.15. 09:08:41

" noha meghaltál és elmentél / emléked közöttünk, hidd el, tovább él”.

Azért azt is elénekelhetnék, hogy akár már egy hónap múlva sem fog senki foglalkozni a halálával, mert az embereket a közvetlen hozzátartozók halálán kívül sokáig senki halála nem foglalkoztatja.
Másrészt az öngyilkosság a gyengék menekülése a problémák elől.
Sajnálom a sok buta emost, nagyon megvannak vezetve, egészen egyszerűen csak ráépítettek egy egész divat piacot a tinédzserek útkeresési problémáira.
Harmadrészt milyen nagyon komoly és nehéz gondja lehetett? Iskolába kellett járnia, meg tanulnia?

Capricornus 2008.05.15. 10:34:40

Erre mit mondjak? Aki hülye, haljon meg.

Petya. 2008.05.15. 13:47:25

Donofrio! Sok mindenben egyetértek veled, a fő kérdésben, hogy a lány akkor is öngyilkos lett volna, ha nem emos, már vitáznék.
14-16-18 évesen keresik legtöbben az útjukat, az értékeket az életben. Kíváncsiak, nyitottak sok mindenre, kipróbálják amit lehet. Ilyenkor kezdik felnőttnek érezni magukat. De ilyenkor a legbefolyásolhatóbbak. És sajna a szülők és tanárok nagy része nem ad nekik hiteles értékrendet. Így főleg a médiából és egymástól tanulják mi a "jó", a menő. Ezáltal egy eléggé deformált értékrend alakul ki bennük.
Lehet, hogy ez a lány hajlamos volt a depresszióra, talán még az öngyilkosságra is, de más közegben talán elkerülhető lett volna a halála.

Dóri 2008.05.16. 16:34:56

Szerintem ez a kislány akkor is öngyilkos lett volna, ha nem emo. Hatalmas lelkierő kell ahhoz, hogy valaki felakassza magát és rendkívüli elkeseredés. Valószínű más problémája is volt, csak a média most... "megtörtént a tragédia, gyilkolt az emo"... Az meg még rosszabb, hogy ezek után még a My Chemical Romance-t is támadások érték, holott ők többször is kijelentették, hogy a zenekar nem emo.

Capricornus 2008.05.16. 19:09:20

Hatalmas lelkierő az öngyilkossághoz? Én ezzel nem értek egyet. Szerintem ő sem öngyilkosságnak szánta, hanem 'emo vagyok, ez a divat' stílusú felakasztásnak. Aztán minden rosszul sült el. El tudom képzelni, - főleg ilyen gondolatokkal, eszmékkel, amik neki voltak és, amit idéztek a cikkben - hogy mennyi mindent tudhatott az életről, tapasztalhatott a világról. Igen, biztos világfájdalma volt, mély depressziója és őt nem értette meg senki és a gonosz világ kitagadta. 13 évesen az ember már csak ilyeneket tapasztal, biztosan jobban tudja, mint pl.: egy 30 éves, aki mögött már van némi múlt.

Gabi 2008.05.17. 10:19:40

Csak anyit mondanék, hogy öngyilkosnak lenni egyszerűbb, mint a gondokat problémákat feldolgozni, megoldani. Egyszerű menekülés. Lehet hogy keményen fogalmazok, de ez is egyfajta szelekció, a gyenge életképtelen elhullik.
Mert erő ahhoz kell, hogy mikor padlón van az ember, lelkileg, fizikailag, anyagilag stb, újra és újra felálljon, és tegye a kötelességét.

Én pl ezt úgy csinálom, hogy hetente 3x is elgondolkom az élet értelmetlen mivoltán, a halálba menekülést választanám szívem szerint,de összeszedem magam, és szembe nézek a nehézségekkel, és megteszem a kötelességemet, ismét lemegyek a Petyával gyúrni egyet. :-)

Lola 2008.06.04. 14:38:39

1. a My Chemical Romance-nek Welcome to the Black Parade-című száma és The Black Parade-című lemeze van.
2. nem emozenekar
3. a lány vagy nem volt normális, vagy más problémája is volt. Én 2006 októbere óta ismerem az MCR-t, 2 lemezük megvan, minden számukat imádom és sokakat kívülről is tudok közülük, álmomból felriasztva is el tudnám mondani a bandatagok nevét és az együttes történetét, és ÉLEK!!!!

disaster 2008.06.10. 21:43:26

Szerintem ahhoz ,hogy valaki öngyilkos legyen nagyon nagy erő kell!szégyellem,de én is gondoltam már rá,régebben.azért bele kell gondolni,mennyi elszántság kell hozzá.szerintem (tudom,hogy ezzel a kijelentéssel nem fognak egyet érteni sokan) Hannah Bond nagyon bátor volt.de azért nem kellett volna megtennie ezt.annyira sajnálom és kíváncsni vagyok,hogy ő most hol lehet.amúgy nem hiszem,hogy ennek köze van az emósághoz.

Capricornus 2008.06.13. 21:04:40

Kitalálom... emó vagy XD

disaster 2008.06.14. 18:50:57

Dzsezusz!!dehogyis!!csak kicsit belegondoltam,hogy amikor nekem is ilyen "világvége hangulatom" van akkor én tutti nem merném magamat megölni..már csak azért sem,mert tudom,hogy ez hülyeség,és vannak barátaim meg családom...

jazzymatt 2008.06.18. 13:40:43

Azért ez nagy érvágás az emósoknak...

disaster 2008.06.20. 20:36:20

annyira idegesítő,hogy ha van egy ilyen gondolatom akkor rögtön ájmó vagyok..és akkor is ha csikósat,kockásat,pöttyöset veszek föl,vagy van egy piercing a szám szélén vagy szűk gatyában vagyok vagy tetszik néhány emónak állított együttes vagy a hajam a szemembe lóg....szánalmas ez az egész...és akor mi lenne ha ájmó lennék???nem tudom,hogy miért kell azért elítélni valakit,mert van stílusa.amíg nem árt másnak(és magának sem.ez az érvagdosás sztem is szánalmas már)addig nincs para.jah és az ájmókon kívűl sokan vagdossák magukat..de hogy minek...??ezt az egészet 3 év múlva kinövik..vagy elfelejtik...vannak arc ájmósok meg seggarc ájmósok...amúgy meg ezenkívül sztem még nagyon sok gáz stílus van...ne ilyen alapon ítéljük meg az embereket...
persze ezeket csak én gondolom így..de gondoltam leírom,kíváncsi vagyok mások véleményére.(amúgy lehet,úgy tűnhet,hogy védem az emókat,de nem:] )

^.^emo vagyokvállalom! 2008.06.21. 19:51:38

TUTI H VOLT RÁ OKA!!!!! ezt tapasztalatból merem állítani,mivel énis elég keményen vagdostam magam heteken keresztül,annó!de megjegyezném,hogy volt rá okom!!szerintem a mcr zenéjétől nem lehet annyira bedilizni,bár nem tudom,mert nem hallgatom.De tudom azt,hogy egy rossz naptól(összeveszés barátokkal,rossz jegy,unalom,vagy akár egy ujonnan megszerzett depressziós számtól is világutálatod lehet!ez is tapasztalat...)és ilynekor az ember elküldi magát a pokolra és ha valakibe van annyi erő,hogy meg is tegye akkor meg is teszi...szerintem ez játszott szerepet szegény lány öngyilkosságában...és jazzymatt igen igazad van!! ez elég nagy érvágás volt,gondolom nem csak nekem,hanem többezer imonak a világon...kössz h irhattam:)

Capricornus 2008.06.22. 22:35:30

"De tudom azt,hogy egy rossz naptól(összeveszés barátokkal,rossz jegy,unalom,vagy akár egy ujonnan megszerzett depressziós számtól is világutálatod lehet!ez is tapasztalat..." - akkor elég illékony lehet az ember személyisége, ha pl.: egy számtól depressziós lesz...

Gabi 2008.06.22. 23:05:20

Ezektől függetlenül, csak megjegyzésként. 2 féle vágás van a csuklón. Az egyik keresztbe, ezt nevezik kam falc-nak is, simán megúszható, és van a hosszábban vágás, az eret követve, na ha majd valakitől ilyet látok, nos, az tényleg öngyilkos akart lenni, de ha azt jól csinálják, nincs az a doki, aki megment. Ennyit a sok komolytalan vagdostam magamról, mert milyen rossz az életem felfogásról.
Szóval, akinek a csuklóján ilyen keresztbe marhaságot lehet látni, az csak sima figyelem felkeltés, menő vagyok, kicsit véreztem, semmi más.
Jó vagdosást mindenkinek. A sok életunt meg menjen le egy terembe edzeni, oszt guggoljon relatív nagy súllyal, meglepve fogja tapasztalni, hogy a fizikai fájdalom felülírja a kamu lelkit. Ez igaz mindenféle sportra.

disaster 2008.06.23. 18:08:38

szerintem aki nem volt benne ebben a "vagdosós dologban" az nem tudja,hogy mennyire szar..szal Gabi ne ítélj így kívülről..

Capricornus 2008.06.24. 13:47:49

Van 'megfelelő' indokod hozzá, vagy csak unatkozol? A '13 éves vagyok és mélydepressziós' indokot hagyjuk, komolytalan.

KisViki 2008.06.24. 17:23:30

Sziasztok!
Szerintem nem azért lesz valaki öngyilkos, mert emo-s vagy anno voltak grufftik,hanem mert valami problémájuk van.Ilyen klikkek mindig lesznek csak más néven.Egy kiegyensúlyozott gyerek nem fog odacsapódni ezekhez az emberekhez.A szülőnek a figyelmetlensége egy ilyen tragédia,be kéne vállalniuk.V

disaster 2008.06.24. 19:04:12

Egy 13 éves kislánynak is lehetnek komoly gondjai.Ebben a korban szerintem a gyerekek nagy része nagyon érzékeny. A kis dolgokat is mellre szívják.Kívűlről ezek olyan nevetséges hülyeségnek tűnnek.A vagdosás tényleg nagyon nagy butaság.De van akinek ez "enyhíti a fájdalmát" és a vér látvány megnyugtatja.Hülyeség.De így van.Én is voltam 13 éves,engem a szüleim borítottak ki,de pl. azért voltam mindig mérges,mert nem engednek el valahova.Vagy ha kaptam egy rossz jegyet otthon pluszba leis szídtak.Meg valahogy nem volt kedvem az egész élethez.Semmi nem érdekelt csak egy együttesnek éltem.Amúgy akkor az imósokat tiszta szívemből gyűlöltem.Szerintem aki "mélydepresszióban van"az nem kürtöli világgá...Most arra gondolok,hogy nagyon sok imós azt csinálja,hogy sebtapasszal leragasztja az alkarját,mintha összevagdosta volna magát.Tiszta szánalom.Nem tudom miért ilyen nagy divat.Semmi értelme...

Zöldike 2008.06.25. 16:04:00

Hát...szegény lány :S:( sztem is biztos, hogy volt valami nagyobb problémája mert attól, hogy valaki emo nem lesz öngyilkos -.- van sok emo ismerősöm szóval ezt tudom...Hát igen lehet, hogy a szülei nem eléggé figyeltek oda rá vagy nem jól bántak vagy nem törődtek vele...ez is megtörténhetett...:( :(

Capricornus 2008.06.25. 16:18:38

Áh, hülyeség az egész. Nevezzük át az emót a "Hülyék természetes szelektációja' - ra XD

disaster 2008.06.25. 17:13:42

Hát..izé...Szerintem ez így elég csúnya dolog...Mert valakinek meg biztos az nem tetszik,ahogy te öltözködsz..vagy a TE életszemléleted...

Capricornus 2008.06.26. 00:06:18

Sztem ütős gonosz tréfa volt XD És valahol igaz is.

Engem sokan nem viselnek el, ugyanakkor sokan szeretnek is. A legtöbb ember így van ezzel. Egyébként pl.: "az úgy öltözködöm, amiylen stílusom, van" eleve baromság. Szeretem a Depeche zenéjét. Mégsem járok feketében. Nem isakarom. Aki stílus szerint öltözik, meret az menő a tömeg által befolyásolható és itt a befolyásolható szón van a hangsúly. Emósok, DMesek, hippik, konzervatívak... mind irányíthatók, ha egy fogalom, egy a tömeg által elfogadott elv képes őket irányítani, átalakítani. Én önmagamat képviselem. Az emosok nem. Az emosok egy stílust képviselnek, beleolvadnak a tömegbe, a szürkeségbe, nicns egyéniségük, miközben marhára elhiszik, hogy egyediek. Marhára nem így van. Tucat.

disaster 2008.06.26. 18:32:54

igen ,ezzel én is egyet értek...meg én nagyon sok féle zenét hallgatok és nem szeretném magamat "elkötelezni"(lehet,hogy nem ez a legjobb szó erre)...szóval inkább kialakítottam egy saját stlíust.mert tudom,hogy senki más nem öltözik úgy,csak én.vagy pedig attól függ milyen kedvem van,néha úgy öltözöm,mint egy hippi néha meg,mint egy punk..

Capricornus 2008.06.26. 19:15:03

Erről van szó :D

mostmondokvalamitéé 2008.07.04. 01:05:22

kicsit itt eltértetek a témától nade a kislány meglehetősen szánalmas..
mindenkinek vannak gondjai ez az érvágdosás csak menekülés a problémák elől semmit nem oldasz meg vele
énis keresztbe vagdostam magam miután apukám meghalt gondoltam majd én leszek a család középpontja blabla de anyám észre se vette... kcisit rosszul esett majd felhagytam ezzel az ostobasággal és a piláteszben megtaláltam a lelki békém ;)

disaster 2008.07.23. 00:35:40

sajnálom azt ami történt Veled..örülök,hogy megtaláltad a lelki békédet!nehogy elhagyd:D puszi
süti beállítások módosítása