Biztos mindenki volt már úgy, hogy olvas valamit, de vissza kell olvasnia, mert olyan száraz és unalmas az olvasmány, hogy néhány bekezdés után azt kérdezzük magunktól: "Mit is olvastunk eddig?"
Ilyen szövegáradatot találtam ma az egyik nagyker oldalán. El kellene jutni a marketingeseknek már odáig, hogy nem feltétlenül kell a vásárlókat hülyének nézni. Főleg nem egy nagykernél ahol vélelmezhető, hogy olvasói hozzáértők.
Az olyan üres, semmitmondó jelzőket mint az "Európaszerte korántsem ismeretlen márka", a "sokrétű alkalmazhatóság" vagy az "Ajándéknak sem utolsó ötlet", azt hittem a kilencvenes évek elejével magunk mögött hagytuk.
Szumma-szummárum fél oldalnyi olvasás után az ég egy adta világon semmit nem tudunk meg a termékről.
A kedves Olvasó asszociál egy bizonyos űrkutatásban elhíresült járműre? Nos, a következő sorok aligha kapcsolódnak ehhez, bár hozzáteszem, Európaszerte korántsem ismeretlen márkáról lesz szó a továbbiakban. Alapul véve határainkon túli pozitív tapasztalataikat, a közelmúltban hazánkban is letette névjegyét e neves gyártó.
Úgy érzem, az Apollo termékeivel leginkább a fotózáshoz közelebb állókhoz kíván „szólni”, sokszínűségükkel azonban vitathatatlanul lehetnek a nagyközönség kiszemeltjei is. Ezekre a táskákra jelenleg egyetlen jelző jut eszembe: társ. Egyrészt pozitív töltetű szó (akik még emlékeznek a Vuk c. mesefilmre ugyanígy vélekedhetnek), másrészt a következő szempontokkal is magyarázhatom:
Elfoglaltabb vásárlóinknak azonnali jó hír: árban is konkuráló termékekről van szó.
Továbbá:
Fotósoknak kötelező kiegészítője kell legyen egy megfelelő fotós táska, készülékeiket ugyanis karcolódástól, párától, csapadéktól, szennyeződéstől, hőhatástól és egyéb külső behatásoktól kell megvédeni. A táskák megválasztásakor alapvető szempont kedvenc masinánk védelme: megfelelő méret és minőség megválasztása ajánlott. Nem mellékes a használat körülménye és gyakorisága sem – tapasztalt fotósok nagy százalékban veszik szempontul az utóbbiakat.
Mivel manapság legtöbben hobbi szinten fotóznak, így a nagyközönség, azaz a hobbi felhasználó szempontjait is fel kell sorakoztatni a táskák előnyeiről. Ismerős lehet a „de szép, hol vetted?” mondat? Nos, a legtöbb divathullám így kezdődik…és azt is tudja a kedves Olvasó, hogy a legtöbb irigye elsősorban az esztétikusabb termékeknek támad. S ha már van ilyen táskánk, telezsúfolhatjuk mindennel, amire leginkább szükségünk van egy hosszú utazás alatt, bármivel is utazunk. Kerékpárral közlekedők közt igen közkedvelt lehet a sokrétű alkalmazhatósága miatt (belső zsebek, zipzár, könnyű tisztíthatóság, vízállóság, strapabíróság, kis tömeg, széles szín- és méretválaszték, stb.)
Ajándéknak sem utolsó ötlet egy praktikus egyedi esztétikus fotóstáska ami emlékek védelmében segédkezik – legyenek ezek egy meghitt ünnep elkapott pillanatai, vagy azon ritka alkalmaké, mint pl. egy késő őszi kerékpáros túra a Pilisben –, az ajándékozott fél ragaszkodni fog ehhez a kis „gyömöszölnivalóhoz”.
Kommentek